Gratis bezorging

Vanaf € 100,-

30 dagen

Retourrecht

Klantenservice

0591 - 561908

Uw gratis cadeaubon is verzonden. Bekijk direct uw mailbox!

Bedrijfsgegevens

Furnies.nl, opgericht in 2011,  is een woonwinkel gespecialiseerd in de online verkoop van meubilair, lampen, kapstokken, karpetten, tuinmeubelen en overige woonaccessoires. Met meer dan 4000 kwaliteitsproducten in ons assortiment is er voor iedere consument wel wat wils.

 

Alle voordelen op een rijtje

Gratis bezorging
Online bestellen is makkelijk en tijdbesparend. Bestellingen vanaf 100 euro worden gratis thuisbezorgd en bevalt het artikel niet of is het niet geheel naar wens? Dan kunt u deze retourneren binnen 30 dagen na ontvangst.

 

Gebruikersgemak
Bij Furnies.nl heeft u binnen enkele muisklikken het juiste product op uw scherm. Maak gebruik van onze geavanceerde filtersysteem en filter op: Kleur, afmeting, prijs, fabrikant, materiaal of categorie.

 

Vriendelijke klantenservice

Furnies.nl onderscheidt zich door haar uitstekende service. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00.
Wilt u liever teruggebeld worden? Laat dan uw telefoonnummer achter en wij bellen u binnen 24 uur terug (werkdagen tussen 08:30 en 17:00).
U kunt ook mailen via ons contactformulier. Een medewerker zal dan binnen 24 uur contact met u opnemen (Op werkdagen).

 

KvK-nummer: 60347198
BTW-identificatienummer: NL853868979B01


Met persvragen kunt u contact opnemen met de afdeling persvoorlichting via info(at)furnies.nl

Met overige vragen kunt u terecht bij de klantenservice van Furnies.nl

 

Furnies.nl is onderdeel van Basics B.V.

Hoofdstraat 143 B
7811 EL Emmen



 

Basics B.V. is het moederbedrijf van Furnies.nl – De onderneming is gespecialiseerd in online winkelen in Nederland en België.


De strategie van Basics is gericht op het uitbouwen van haar positie in het online winkellandschap van Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en de Scandinavische landen. Dit doet Basics door organische groei van de bestaande formule en het aangaan van strategische allianties met gerenommeerde retailers, welke actief zijn in de hiervoor genoemde landen.


Kernfeiten

De online retailmarkt is de afgelopen jaren flink gegroeid. In 2001 bleef de omzet van online retail nog steken op een kleine 0,5 miljard euro. Anno 2010 is deze markt gegroeid tot ruim 8 miljard euro. De markt is hiermee 16 keer groter geworden. Dit succes heeft de online retailmarkt grotendeels te danken aan het gemak en de flexibiliteit voor de consument.


Uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) in 2010 bleek dat 8,8 miljoen mensen wel eens een online aankoop heeft gedaan. In 2008 en 2009 was dit nog rond de 7,5 miljoen mensen. 81% van de Nederlanders heeft inmiddels ervaring met het fenomeen van online kopen. In Nederland zijn op dit moment zo'n 6,3 miljoen breedbandaansluitingen. Daarmee heeft Nederland de hoogste penetratie breedbandinternet van heel Europa.  Over  20 jaar zal naar verwachting 50% van alle inkopen in Nederland online plaatsvinden.

 

Uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) in 2010 bleek dat 8,8 miljoen mensen wel eens een online aankoop heeft gedaan. In zowel 2009 als 2008 was dit nog rond de 7,5 miljoen mensen. 81% van de Nederlanders heeft inmiddels ervaring met het fenomeen van online kopen. In Nederland zijn op dit moment zo'n 6,3 miljoen breedbandaansluitingen. Daarmee heeft Nederland de hoogste penetratie breedbandinternet van heel Europa. De verwachtingen zijn dat over 20 jaar 50% van alle aankopen in Nederland online zal worden gedaan.