Gratis bezorging

Vanaf € 100,-

30 dagen

Retourrecht

Klantenservice

0591 - 561908

Uw gratis cadeaubon is verzonden. Bekijk direct uw mailbox!

Philips

Er komen geen producten overeen met de selectie.

Philips, meer dan alleen elektronica

 

Koninklijke Philips Electronics N.V., beter bekend als Philips, is een Nederlands elektronicaconcern. Het concern is wereldwijd een bekende speler op verschillende markten, het concern is namelijk actief op de drie volgende markten: Healthcare, Lighting en Consumer Lifestyle. Zo produceert Philips onder andere consumentenelektronica, verlichting en communicatie- en medische apparatuur.


Van plafondlampen tot telezorgoplossingen en van patiëntmonitoren tot hanglampen
Het concern Philips vind punten als gezondheid en welzijn belangrijk, en dit is ook goed duidelijk in de bedrijfsvoering en het aanbod van het bedrijf. Daarnaast vindt Philips het belangrijk om de vraag en inzichten van de klant om te zetten in zinvolle technologieën en zo de levenskwaliteit van mensen te verbeteren. Of u nu op zoek bent naar Philips producten voor prive-gebruik of misschien om te gebruiken in uw bedrijf, Philips biedt u zo'n uitgebreide productlijn dat u nooit de plank mis zult slaan. Dus wanneer u nu op zoek bent naar verlichting, zoals plafondlampen of hanglampen of wanneer u producten zoekt als oplossing voor een medische afdeling binnen een kliniek, u bent bij Philips aan het juiste adres.

Onderzoeken en ontwikkelen
Philips Research behoort tot een van de grootste onderzoeksorganisaties ter wereld. Deze afdeling van het Philips concern onderzoekt potentiële groeigebieden en ontwikkelt nieuwe technologieën die Philips kan toepassen. Al deze onderzoeken vinden plaats om een reden; de levenskwaliteit van mensen zo aangenaam mogelijk te maken en houden, door te onderzoeken tegen welke problemen ze aanlopen en hoe dit het beste kan worden opgelost. De gezondheidszorg bijvoorbeeld wordt door Philips gestimuleerd om een echt verschil te maken voor mensen, omdat het concern dit ziet als een basisrecht van alle mensen.

Buiten ruime productkeuze ook oog voor het milieu
Een ander speerpunt waar Philips enorm veel tijd en aandacht in steekt is het milieu. Philips houdt zich al jarenlang bezig met de energiezuinigheid van de producten en de daarbij behorende productieprocessen. De toenemende vragen en zorg om het milieu kan worden gezien als een bedreiging, maar Philips grijpt deze problemen liever aan als een kans. Ze proberen hierdoor telkens nieuwe technologieën te ontwikkelen die -naast het oplossen van problemen voor de klant- ook een betere invloed heeft op het kwetsbare milieu. Philips realiseert zich maar al te goed dat een efficiënt energieverbruik erg belangrijk is en een veel grotere bijdrage kan leveren dan veel mensen denken. Door groene producten te maken, zoals spaarlampen die weer gebruikt kunnen worden in de reguliere hanglampen of plafondlampen, en mensen te laten bewegen tot kleine veranderingen, kunnen grote resultaten worden geboekt. Ze stellen de consumenten in staat een eenvoudige en verantwoorde keuze te kunnen maken wanneer de consument een nieuw product aan wil schaffen. Het grote verschil hierin tussen Philips en andere grote concerns is dat Philips niet alleen rekening houdt met de aankoop van bijvoorbeeld verlichting zelf, maar ook met het effect dat de producten vóór, tijdens en aan het eind van de levenscyclus kunnen hebben op de omgeving en dus op het milieu. Continu zoeken naar nieuwe oplossingen die een verantwoorde omgang met energie stimuleren is een belangrijk onderdeel van het grote succes van het bedrijf.

De toekomst vanuit het Philips-perspectief
Nederland staat bekend als een kenniseconomie. Omdat er steeds meer landen bijkomen die deze plaats maar al te graag in zouden willen nemen, is het zak dat er geïnvesteerd blijft worden in onze kennis. Philips zorgt er mede voor dat we een vooraanstaande plaats kunnen innemen, maar ook vooral kunnen behouden, in de Europese kenniseconomie. Dit doen ze onder andere door het initiatief Jet-Net: dit is een samenwerkingsverband tussen een aantal grote ondernemingen, scholen, het Ministerie van Onderwijs en het concern zelf die samen als doel hebben om meer havo/vwo-scholieren te interesseren voor een bètatechnische studie. Zo proberen ze de kennis te behouden in ons land. Dit gebeurd onder andere door het geven van gastlessen op partnerscholen, workshops en bedrijfsbezoeken.