Gratis bezorging

Vanaf € 100,-

30 dagen

Retourrecht

Klantenservice

0591 - 561908

Uw gratis cadeaubon is verzonden. Bekijk direct uw mailbox!

Meest gestelde vragen

Vraag: Hoelang moet ik wachten tot ik mijn bestelling ontvang?
Antwoord: Klik op een product en kijk onder het kopje 'extra informatie'. Hier staat de exacte levertijd vermeld per product.

 

Vraag: Op welke manieren kan ik betalen?
Antwoord: U kunt betalen met iDeal, creditcard, overboeking, PayPal, acceptgiro of gespreid betalen. Al onze servers zijn beveiligd door middel van Comodo SSL. Hierdoor bent u verzekerd van 100% veilig betalen.


Vraag: Wanneer worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Antwoord: Alle bestelling boven de €100,- worden gratis thuisbezorgd binnen de Benelux. Onder de € 100,- betaald u slechts €4,95 aan bezorgkosten.
Het retourneren van producten kan binnen 30 dagen na ontvangst. Klik hier voor de voorwaarden.

 

Vraag: Heeft Furnies.nl een showroom?
Antwoord: Nee, Furnies.nl is een online meubilair winkel. Het is helaas niet mogelijk om producten live te bezichtingen.

 

Vraag: Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Antwoord: Ja, alle prijzen op Furnies.nl zijn inclusief BTW. 

 

Vraag: Is bezorging werkelijk gratis?
Antwoord: Wij rekenen binnen de Benelux geen bezorgkosten.

 

Vraag: Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?
Antwoord: U kunt uw cadeaubon verzilveren door de code in te voeren in uw winkelwagen en op 'cadeaubon gebruiken' te klikken. De korting wordt direct verwerkt. Mocht u er niet uitkomen, bekijk dan ons 'hoe bestel ik een product bij Furnies.nl' filmpje. Dit filmpje kunt u onder elk product terugvinden.

 

Vraag: Geeft Furnies.nl de laagste prijsgarantie?
Antwoord: Furnies.nl hanteert eerlijke prijzen en onderscheid zich door service. Mocht u een product elders toch goedkoper aantreffen, neem dan contact met ons op en wij passen de prijs direct aan.

 

Vraag: Kan ik telefonisch ook bestellen?
Antwoord: U kunt bij ons ook telefonisch bestellen. Bel ons op telefoonnummer: 0591 -  561 907 en geef uw bestelling door aan één van onze sales agenten.

 

Vraag: Ik heb een klacht. Hoe kan ik dit melden?
Antwoord: Bij Furnies.nl staat service centraal. Desondanks kan het voorkomen dat u niet 100% tevreden bent. U kunt uw klacht melden bij klantenservice(at)furnies.nl, met als onderwerp: 'Klacht melding'. Binnen 48 uur nemen wij contact met u op. Wij zullen ons maximaal inspannen om binnen 14 dagen een passende oplossing voor uw klacht te vinden.